Salg Privat

Tilbage til Køb og salg

Her kan du finde hele LANCIA’er der er til salg fra medlemmer af klubben eller fra andre:


Lancia Delta III 1,9 Twin Turbo Platino fra 2014 til salg

En yderst sjældent udbudt bil kan  nu erhverves – den perfekte Lancia til hverdagsbrug -økonomisk diesel med partikelfilter og stort set alt I UDSTYR. Bilen sælges KUN fordi den desværre er for lille til mit daglige brug.

Har kun kørt 112.000 Km og serice OK. Den fine 1,9 Twin Turbo dieselmotor yder 190 HK med et fantastik moment og kører virkelig godt. 2 køreprogrammer, normal og Sport.

Billederne viser bilen med de originale 17″ ALU fælge monteret med vinterdæk, der medfølger et sæt 18″ med fine sommerdæk.

Af udstyr kan nævnes: Bluetooth (Blue & me) og dermed håndfri til telefon, Navigation, Super godt Xenon lys, kurvelys og LED kørelys. I øvrigt AUTO lysindstilling og en rigtig god og nem fartpilot 6 fremadgående gear med et dejligt præcist gearskifte. Og naturligvis 2-zone klima anlæg inkl. køl i flaskeholder bagved kopholder.

Længdeforsydeligt bagsæde og fuld læderkabine.Aftageligt træk er der også på den.

Bilen skal ses og prøves – men for en ægte Lancia fan er det et  enestående tilbud

Bilen kan erhverves for den beskedne sum af KUN 129.500 Kr.

Henvendelse til Jørgen Turking – kassereren på 40269810 eller mail jtu@jtac.dk






Kappa coupe til salg

Det er i grunden ganske utroligt, så lidt det koster at blive ejer af en top-motoriseret italiensk luksuscoupe. Denne Kappa Coupe årgang 1998 kan erhverves for 50.000. Den står i Sønderjylland og ser umiddelbart rigtig fin ud:

Se mere her:


Lancia Beta Coupé 2000 IE automatic

Årgang 1983, 3 ejere – den 1. ejer i Svejts havde den i ca 20 år, den 2. ejer boede på Fyn, og jeg har som den 3. ejer haft den siden medio 2006

Det er en skøn og meget sjælden Beta i virkelig fin stand – læderindtræk, hård støddæmpning og en perfekt gearkasse, der skifter ultra hurtigt – den kører som regel en gang om ugen og gearkasseolien bliver skiftet hvert år for at sikrer, at automatgearet fungerer optimalt

På motorclassic 2017 på Charlottenlund Travbane fik denne Coupé Harald Nyborgs Ærespris

Akselafstanden i en Coupé er 19 cm kortere end i en HPE, så køreegenskaberne er endnu bedre og mere kontante end HPE’ens, der meget fine og helt nutidige

IE står for direkte indsprøjtning og elektronisk tænding, der er let at justere – i modsætning til Beta’er med 2 trinskarburatorer, der kæver en ekspertise som stort set ikke findes mere

Efter købet blev den splittet ad, ruderne blev taget ud og der blev lavet mindre pladearbejde i de bageste hjulkasser – inden den blev lakeret, samlet igen og indregistreret

Den originale Servicebog og Instruktionsbog på tysk medfølger, men elles er der begrænset dokumentation for drift og vedligehold, da jeg sammen med en god ven, der er mekaniker og motorsportsudøver, selv har stået for vedligehold og reparationer

Der er dog dokumentation for blandt andet rustbehandling hvert andet år, sommer/vinter hjulskift og afbalancering samt udskiftning af læderbetrækket på forsæderne

Den har nu kørt lidt over 162.000 km, og tandremmen er sidst skiftet ved 161.000 km

Bilen har, så længe jeg har haft den, stået i en ventileret garage, når jeg ikke kører i den

– skattemæssigt kan den få veteranstatus, kort efter at den har været til syn primo juni då

Pris – 104.000 kr, inkl sommer-, vinter- og reservedæk på Cromodora letvægtsfælge mm

Der medfølger blandt andet en liste over de udskiftninger, der er foretaget – fx af startmotor, og om det, der ikke er originalt – fx udstødningen og den sorte maling på de rustfrie lister omkring ruderne, der er fjernet, samt en række tips om drift og vedligehold – fx om vinduesviskerne, der ikke kan fås på enhver tankstation, farvekode, tændrør, nøglernes numre mm

Skriv eller ring til Michael C Hartmann på mch@mchcom.dk eller 26 11 55 90 for mere info

Billeder:

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

Indrykket forår 2018.